La fiesta terminó

Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου 2008
Ο τίτλος παραπέμπει σε ένα ισπανικό τραγούδι της δεκαετίας του 1980. La fiesta terminó (Η γιορτή τελείωσε). Το θυμήθηκα τώρα με την Ολυμπιακή Αεροπορία. Κάποτε θα τελείωνε αυτή η γιορτή, απλά κανείς δεν είχε το θάρρος να το ομολογήσει. Έπρεπε να έρθει η ΕΕ να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Είναι η γνωστή ελληνική νοοτροπία: για να μην πάρουμε εμείς την ευθύνη, αφήνουμε αυτούς τους «κακούς Ευρωπαίους» να κάνουν τη δουλειά και εμείς μετά λέμε «τι να κάνουμε; Ήμασταν αναγκασμένοι».
Να εξηγούμαστε: δεν έχουν κάτι κακό εκεί στις Βρυξέλλες, απλά εμείς εδώ είμαστε οι καραγκιόζηδες. Το μαγαζί που λέγεται ΕΕ έτσι δουλεύει. Σου λέει, εδώ και 27 έτη σου δίνω ένα σκασμό λεφτά να γίνεις λίγο πιο άνθρωπος, αλλά, διάολε έχω και κανόνες. Με πρώτο και καλύτερο τον ελεύθερο ανταγωνισμό. Μόνο που εδώ στο Ελλάντα αυτός ο όρος είναι σχεδόν άγνωστος. Γιατί μάθαμε να ανεχόμαστε κάτι αισχρά κρατικά μονοπώλια τύπου ΟΤΕ και ΔΕΗ και κάτι άλλα ιδιωτικά μονοπώλια που απλά αντιγράφουν τα κρατικά. Και με το δίκιο τους: Σου λέει το καρτέλ του γάλακτος, αφού οι χαχόλοι ανέχονται την καφρίλα της ΔΕΗ και τα €30 πάγιο στον ΟΤΕ, σιγά που θα αντιδράσουν επειδή πουλάω το γάλα €1,50. Αδικο έχουν;
Όμως το μαγαζί της ΕΕ δεν δουλεύει έτσι. Θεός ο ελεύθερος ανταγωνισμός. Σου λέει γιατί έχεις κλειστά επαγγέλματα; Τι νταβατζιλίκι είναι αυτό με τους φαρμακοποιούς και τους συμβολαιογράφους; Ακουσον άκουσον! Στην Ελλάδα, ο συμβολαιογράφος είναι σαν τον κληρονομικό μονάρχη: Ο Λουδοβίκος ο 14ος ελέω Θεού παραδίδει την πελατεία στον Λουδοβίκο τον 15ο. Για να βρεις mesulid στις 11 το βράδυ, πρέπει να πάρεις τους δρόμους με το GPS ανά χείρας, γιατί έτσι αποφάσισε ο Φαρμακευτικός Σύλλογος. Πείτε μου, πού αλλού ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ αυτή τη γελοιότητα;
Στην περίπτωση της Ολυμπιακής, η ΕΕ εδώ και χρόνια φωνάζει στην κυβέρνηση να πάψει να σπρώχνει φράγκα, αλλιώς θα πέσει πρόστιμο. Όπως σου βαράει πρόστιμο όταν γεμίζεις τον τόπο χωματερές, επειδή της κυρίας Σούλας δεν της αρέσει -λέει- ο ΧΥΤΑ εκεί που έφτιαξε την αυθαίρετη παράγκα της.
Με την Ολυμπιακή λοιπόν, la fiesta terminó
. Διορίσατε τη γιαγιά σας, το σκύλο σας να κάνει πιρουέτες στο check-in, ταξιδέψατε τζάμπα όλοι οι πολιτικοί με το κωλόσογό σας, στείλατε τους ψηφοφόρους σας δωρεάν, ξοδέψατε ένα κάρο λεφτά σε εταιρείες που θα την έσωζαν και ήρθε το τέλος.
Και καλά θα έκαναν τώρα ΟΛΟΙ να το βουλώσουν. Όλα αυτά τα θλιβερά παρτάλια του παρελθόντος, πράσινοι και μπλε, Τσιπρο-αλέκες της αρλούμπας, αγάδες, πασάδες, δερβισάδες Τ-Σ-Ι-Μ-Ο-Υ-Δ-Ι-Α.
Και για να εξηγούμαστε: εγώ αγαπώ την Ολυμπιακή. Έχω γυρίσει το μισό πλανήτη και έχω απομυθοποιήσει τις δήθεν καλές και μεγάλες εταιρείες.

Θέλω να υπάρχει, γιατί κατά πάσα πιθανότητα ουδείς άλλος θα με πάει στην Αστυπάλαια. Δεν είναι, όμως, μόνο συναισθηματικό το θέμα: η Ελλάδα σαφώς έχει ορισμένες διαφορές σε σχέση με το εξίσου μικρό π.χ. Βέλγιο. Αλλά όπως στο Βέλγιο έφτιαξαν την εταιρεία που χρειάζεται να έχουν, ας φτιάξουμε και εμείς την εταιρεία που χρειάζεται να έχουμε.
Και για να την φτιάξουμε, πάνω από όλα χρειάζεται να το ΒΟΥΛΩΣΟΥΝ αυτοί που σήμερα φωνάζουν. La fiesta terminó.

34 έδειξαν τα νύχια τους:

Hfaistiwnas είπε...

Καιρός ήτανε να γίνει κάτι με την Ολυμπιακή, όλο στα ίδια ήτανε..

Σοφια είπε...

Μη μου μιλάς για Ολυμπιακή! Είχα 3 ώρες καθυστέρηση στην Αθήνα και μετά από 10 και μισή ώρες πτήση, που ήμουν ήδη κουρέλι, έπρεπε να περιμένουμε άλλα 45 λεπτά για να προσγειωθούμε στην ΝΥ! Δόξα το Θεό είμαι πίσω, σώα και αβλαβής!!!
Καλό βράδυ Apo μου!

Spy είπε...

Μήπως να κλείνανε και τον Ολυμπιακό μαζί με την Ολυμπιακή;
Τα ίδια χάλια έχουν φέτος...

VK in Athens είπε...

Άδικο δεν έχεις, αλλά δεν νομίζω τα παρτάλια που λες να βγάλουν το σκασμό. Η δουλειά τους επιτάσσει ακριβώς το αντίθετο.

Όσο για το νταβατζιλίκι που περιγράφεις, δυστυχώς είναι παντού στην Ελλάδα. Νομιμοποιημένο και κάτω από την ομπρέλα του κράτους. Η Ολυμπιακή είναι ένα έξοχο παράδειγμα!!!

elf είπε...

Αυτό με την Αστυπάλαια, όμως, είναι ένα σοβαρό θέμα, άπος μου. Ο ελεύθερος ανταγωνισμός δεν ενδιαφέρεται. θα μου πεις ενδιαφέρεται το κράτος; Ας γελάσω.
Όμως, όταν ξεκινά ένα πραξικόπημα ας πούμε, ο εχθρός καταλαμβάνει πρώτα πρώτα τις μεταφορές, τις τηλεπικοινωνίες και τον στρατό. Εμείς τα προσφέρουμε άκριτα. Αλλά με καλό αντίτιμο! Κάποιοι τα παίρνουν τόσα χρόνια χοντρά. Πρώτα για να απαξιώσουν και μετά να πουλήσουν κοψοχρονιά.
Καλημέρες!

manetarius είπε...

Καταρχήν, κι επειδή είμαι μονίμως εκτός θέματος, να κόψεις τα μεσουλίντ..κάνουν πολύ κακό (σοβαρά το λέω). Κατα δεύτερον.. κρίμα που την κάνανε τόσο σκατά την Ολυμπιακή μαζί με όλες τις κρατικές επιχειρήσεις.. αλλά να μου πεις έχει μείνει και τίποτα όρθιο σ' αυτή τη χώρα; Α, ναι συγγνώμη..οι βίλες των πολιτικών μας που με τόσο κόπο και σκληρή δουλειά αποκτήθηκαν!

Matrix είπε...

Καλημέρα, θα κρατήσω αυτό

"Θέλω να υπάρχει, γιατί κατά πάσα πιθανότητα ουδείς άλλος θα με πάει στην Αστυπάλαια"

pastaflora είπε...

Και ξέρεις τι είναι αυτό που μου τη δίνει χειρότερα; Ότι ενώ το πλοίο βυθιζόταν, αντί οι συνδικαλιστοπατέρες να βάλουν νερό στο κρασί τους, ζητούσαν όλο και περισσότερα με ύφος 40 καρδιναλίων.
Από την άλλη δεν χαίρομαι καθόλου που κλείνει, όμως κάποιοι εκεί στο Δημόσιο θα πρέπει να μάθουν να ΤΙΜΟΥΝ τη μονιμότητά τους. Και σου μιλάει άνθρωπος που ήταν συμβασιούχος κάποτε σε εταιρείες του Δημοσίου και τα βρόντηξε γιατί δεν άντεχε τα μασκαρίλια εκεί μέσα.
Ουφ, τα'πα και ξεθύμανα!

aKanonisti είπε...

Οι ιταλοί είναι εκτός ΕΕ??? Γιατί προσπαθούν να σώσουν την Alitalia???
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα καλέ μου γλυκοαργεντίνε...
(πάει το αγριο-...καταρρίφθηκε..)

Καλημέραααααααααα
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

ethanandthecity είπε...

Καλό θα ήταν να ξεπεράσουμε τους απολυτα δικαιολογημένους συναισθηματισμούς για τον "εθνικό μας αερομεταφορέα" και να αντιληφθούμε ότι πρόκειται για μια ζημιογόνα επιχείρηση που θα έπρεπε να έχει αλλάξει καθεστώς και οικονομική διαχείριση εδώ και μια 20ετια. Τελικά ποτέ δεν είναι αργά

Σοφία είπε...

Συμφωνώ σε όλα όσα λες για τα κλειστά επαγγέλματα και την Ολυμπιακή, αλλά για να είμαι ειλικρινής εδώ που είμαι αν χρειαζόμουν mesulid στις 11 το βράδυ, δεν θα μπορούσα να το βρω ακόμα κι αν είχα αυτοκίνητο και GPS, οπότε σίγουρα υπάρχει τουλάχιστον μία χώρα στην οποία τα πράγματα είναι χειρότερα από την Ελλάδα.

mahler76 είπε...

Η Ολυμπιακή έχει το τέλος που της αξίζει. 30 χρόνια την έκαναν μπουρδέλο, έ, κάποια στιγμή θα γινόταν και αυτό.

Και επειδή μου θύμησες το υπέροχο κομμάτι αυτό θα το μοιραστώ με τους υπόλοιπους αναγνώστες αν δεν έχεις αντίρρηση.

http://www.youtube.com/watch?v=UgqMagQ7o8Y

apos είπε...

elf μου, ακριβώς αυτό προσπαθώ να πω: η ΟΑ χρειάζεται για τις Αστυπάλαιες αυτού του τόπου. Αλλά αυτή την ΟΑ μπορούσαμε να την φτιάξουμε μόνοι μας προτού έρθει η Κομισιόν., Αλλά δεν το κάναμε ποτέ. Γιατί εδώ είχαμε το νου μας να την κάνουμε πολιτικό παραμάγαζο.
akanonisti: οι Ιταλοί είναι εντός ΕΕ και προσπαθούν να σώσουν την Alitalia με τον ίδιο (και χειρότερο) τρόπο που προσπαθούν και εδώ. Το ίδιο ακριβώς παίζει και επειδή εκεί το μέγεθος είναι μεγαλύτερο (εννοώ της εταιρείας, πονηρή!) το πράγμα θα είναι επώδυνο.
Σοφία μου, τουλάχιστον εκεί υπάρχουν και τα boots και βρίσκεις πέντε φάρμακα.

apos είπε...

Mahlerako, δεν θυμόμουν ότι το τραγούδι το έλεγε η San Basilio. Καλά μιλάμε μεγάλη μορφή! Τώρα αμα την δεις, δεν θα την αναγνωρίσεις από τα πολλά τραβήγματα (της ζωής)

Σοφία είπε...

Τα Boots όμως κλείνουν στις 5, 6 άντε το πολύ 8 το βράδυ (στο κέντρο του Λονδίνου). Τα δε σούπερ μάρκετ, ακόμα κι μένουν ανοιχτά μέχρι αργά, πουλάνε αυστηρά μόνο ασπιρίνες, ντεπόν και ιμπουπροφέν, πράγματα δηλαδή που στην Ελλάδα μπορείς να βρεις σε κάθε περίπτερο 24 ώρες το 24ωρο. Μισουλίντ ούτε στο όνειρό σου (καταρχήν το μισουλίντ ειδικά πιστεύω ότι χορηγείται μόνο με συνταγή γιατρού, όπως και το πονστάν). Γενικά εδώ αν χρειαστείς φάρμακο μετά τις 5 το απόγευμα και πριν τις 9 το πρωί, πρέπει ή να το έχεις ήδη αγορασμένο ή να κάνεις υπομονή μέχρι να ανοίξουν τα φαρμακεία. Το Boots είναι στην ουσία φαρμακείο (εξ ου Boots the Chemist).

g for george είπε...

Πολύ μου την δίνει στα νεύρα που πάτε και γράφετε τόσο ωραία και εύστοχα κείμενα.

apos είπε...

Σοφάκι μου, έστω και στιε 8 το βράδυ στο Boots πέντε φάρμακα τα βρίσκεις. Στην Αμερική, στην Ισπανία, στην Αργεντινή βρίσκεις πολύ περισσότερα, αλλά αυτό είναι μεγάλη συζήτηση.
Το θέμα δεν είναι το mesulid (το οποίο δεν το παίρνω έτσι κι αλλιώς) το θέμα είναι γενικά το νταβατζιλίκι ενός κλειστού επαγγέλματος που ταλαιπωρεί εκατομμύρια ανθρώπους σε ώρα ανάγκης. Και επειδή ξέρω το επιχείρημα των φαρμακοποιών -επειδή έχω συζητήσει μαζί τους- η απάντηση είναι απλή: σε άλλες χώρες βρήκαν μια λύση, δεν είπε κανείς να ανακαλύψουμε την πυρίτιδα. Είναι άλλο να κάτσεις κάτω να βρεις μια λύση και άλλο να λες 'εγώ δεν συζητάω λύση. τέλος'

pinelopi t. είπε...

ας δούμε κάποα στιγμή τα πράγματα ως έχουν!δε γίνεται να λεηλατούμε μια ζωή μια εταιρεία, που θα μπορούσε να δίνει πολλά λεφτα στο κράτος, χωρίς καμιά συνέπεια..δεν μπορούμε να διορίζουμε κόσμο σε όποια δημόσια επιχείρηση υπάρχει για να βγούμε στην κυβέρνηση με λεφτά που πληρώνει ο κόσμος..δε γίνεται όμως και ο κόσμος να τα ανεχεται όλα αυτά για μια θέση στο δημόσιο!!!έλεος..γινόμαστε όμηροι στο πολιτικό πανηγύρι με τη συγκατάθεσή μας και μετά γκρινιάζουμε!

NdN είπε...

Για την ΟΑ αλλά και για τα κλειστά επαγγέλματα έχεις απόλτυτο δίκιο. Οσες φορές ταξίδεψα με ΟΑ είχα προβλήματα. Προφανώς δεν κατηγορώ τους εργαζόμενους, ίσως να γινόταν επίτηδες για αν απαξιωθεί και ο στοχος πέτυχε. Ας πούμε και για την Αστυπάλαια. Προφανώς δεν νομίζω να χρειάζονται στην Ελλάδα 8,500 χιλιάδες υπάλληλοι σε μία εταιρία χωρίς ένα ιδιόκτητο αεροπλάνο για να μας πανε Αστυπάλαια.

Για τα κλειστά επαγγέλματα έχεις δίκιο επίσης. Οποιος αντέχει να παλέψει και θέλει να γίνει κάτι δεν πρέπει να του έρχονται αξεπέραστα εμπόδια στον δρόμο του. Γιατί όσο κι αν παλέψει ένα παιδί να γίνει συμβολαιογράφος δεν θα μπορέσει.

Αυτό που με λειπεί περισσότερο είναι οτι η κομματικοποίηση των δημόσιων επιχειρήσεων μας έχει κάνει να βλέπουμε ως μόνη λύση την ιδιωτικοποίηση τους. Δυστυχώς...

Vany είπε...

Δε γίνεται να έχουμε μια αεροπορική εταιρεία της προκοπής εδώ; Όποια κι αν είναι. Να ξέρεις την ώρα αναχώρησης και άφιξης,να ξέρεις ότι θα βρεις τη βαλίτσα σου,να είναι ασφαλείς οι πτήσεις σου,ευγενικοί οι υπάλληλοι.Μία,δύο όσες θέλουν.Αλλά όπως πρέπει κι όχι όπως να'ναι. Ότι είναι κρατικό στην Ελλάδα,πάει κατά διαόλου και φταίμε εμείς

pølsemannen είπε...

Είχα ακούσει ότι ο Ωνάσης είχε πει κάποτε:

"Η Ολυμπιακή είναι ένας κουβάς με σκατά. Όταν ξεχειλίσει, θα τον δώσουμε στο δημόσιο."

Μετά ο κουβάς καλύφθηκε από ένα βουνό κοπριά.

Στα νησιά της "άγονης γραμμής" ποιος θα πηγαίνει τώρα;

Αναγκαστικά το κράτος θα ξηλωθεί να δίνει επιδότηση στους ιδιώτες που θα αναλάβουν τα δρομολόγια...

apos είπε...

Ο Τελάκης ήταν σωστός polse. Στην άγονη ίσως πηγαίνουμε με Agoudimos Airlines...

fvasileiou είπε...

Κοινότοπος θα είμαι: Όσα χρόνια ταξιδεύω με αεροπλάνα, μόνο με την Ολυμπιακή είχα καθυστερήσεις. Μια, δυο, τρεις, και μετά σταμάτησα να την χρησιμοποιώ. Το μόνο βέβαιο είναι ότι δεν ευθύνεται η Ε.Ε. για το ότι την ονομάζαμε "Ολυμπιακή Ταλαιπωρία" την δεκαετία του '90.

Οι ΧΥΤΑ είναι άλλο ένα θέμα που σε κάνει να θες να χτυπήσεις το κεφάλι σου στον τοίχο: Στα Γιάννενα οριοθετήθηκε ο ΧΥΤΑ μετά από διαβουλεύσεις, επιστημονικές μελέτες, συζητήσεις, αλλά οι κάτοικοι -φυσικά- αντιδρούν με την συμπαράσταση του δεσπότη! Τώρα η χωματερή είναι δίπλα στην Πανεπιστημιούπολη, σε απόσταση αναπνοής από το Νοσοκομείο και ανάμεσα σε κοινότητες. Πολλές φορές ανάβουν φωτιές και καθιστούν την ατμόσφαιρα ανυπόφορη ακόμα και στην πόλη. Όμως οι κάτοικοι αντιδρούν!! Αν αυτό δεν είναι αντικοινωνική συμπεριφορά, τότε τι είναι;

apos είπε...

Φώτη μου, θα σου απαντήσω ευθέως τι είναι αυτό: μαλακία με την ευλογία του δεσπότη.

sourgeal είπε...

Κι εγώ την αγαπάω την Ολυμπιακή όπως και όλοι οι (κάποτε) ξενιτεμένοι Έλληνες. Η κατάσταση όμως έφτασε στο απροχώρητο.. αν είναι να δει χαΐρι η εταιρεία, να δούμε κι εμείς ας την πουλήσουμε.. τι θα την έχουμε να την κοιτάμε να ξεφτίζει; Πόσο μπορεί πια να ζει υπό τη λάμψη του Ωνάση (και της παλιάς της δόξας);

Σοφία είπε...

Αpos, εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τον παραλληλισμό με τα Boots. Δηλαδή όταν λες "έστω και στις 8 το βράδυ στο Boots πέντε φάρμακα τα βρίσκεις" το ίδιο δεν ισχύει και στην Ελλάδα με τα φαρμακεία; Το Boots πουλάει φάρμακα (πέραν από ασπιρίνες) μόνο εφόσον υπάρχει χωριστό φαρμακείο μέσα στο μαγαζί, το οποίο διαθέτει φαρμακοποιό. Αν δεν έχει φαρμακείο, δεν πουλάει. Επίσης το 8 ισχύει μόνο στο κέντρο του Λονδίνου (Oxford Street), το Boots στο εμπορικό της γειτονιάς μου κλείνει από τις 6, σε άλλα μέρη κλείνουν από τις 5. Δεν διαφωνώ ότι σε άλλες χώρες μπορεί να έχουν βρεθεί καλύτερες λύσεις, αλλά εδώ τουλάχιστον, σε σύγκριση με την Ελλάδα, η διαθεσιμότητα φαρμάκων είναι σε πολύ χειρότερο επίπεδο. Άσε που αυτοί που εργάζονται στα Boots, στα Superdrug κ.λπ. είναι συνήθως κατωτάτης στάθμης και δεν μπορούν να σου δώσουν την παραμικρή ιατρική συμβουλή (πονεμένη ιστορία αυτή...).

apos είπε...

Σοφία μου:
Δεν ήταν παραλληλισμός. Ήταν απλά ένα παράδειγμα πώς μπορείς να βρεις λύση σε θέματα.
Στην Ελλάδα, λοιπόν, υπάρχει η εξής καταπληκτική πρωτοτυπία: εφημερεύοντα φαρμακεία. Που σημαίνει ότι αν εσύ θέλεις ένα σιρόπι (ας ξεχάσουμε το mesulid) στις 20.30 πρέπει να πάρεις τους δρόμους να βρεις φαρμακείο. Έχω τύχει να γυρίζω τη μισή Αθήνα να βρω φαρμακείο βράδυ για να βρω υγρό φακών επαφής, ώστε να μην κοιμηθώ με τους φακούς και καταστρέψω τα μάτια μου. Υγρό φακών επαφής, έτσι; όχι εμβόλιο κατά της μόρβας.
Επιπλέον, ακόμα και το δικαίωμα των Boots να πωλούν φάρμακα εντός, δεν επιτρέπεται στην Ελλάδα. Δεν μπορεί πχ ένα μεγάλο σούπερ μάρκετ που μένει ανοικτό μέχρι τις 21.00 να πωλεί φάρμακα. Ούτε καν στο Mall όπου τα μαγαζιά μένουν ανοικτά μέχρι το βράδυ. Ακόμα και εκεί το φαρμακείο κατεβάζει ρολά.
Το ίδιο βέβαια συμβαίνει και με τα βενζινάδικα. Ασχετο μεν, αλλά αν σου έχει τύχει βράδυ να γυρίζεις τη μισή Αθήνα να βρεις αυτά τα περίφημα διανυκτερεύοντα πρατήρια, θα με καταλάβεις.

Spy είπε...

E, όχι ρε φίλε!
Έτσι και φτιαχτεί Agoudimos Airlines εγώ θα κάνω μόνιμε ς διακοπές στην ταράτσα μου!
Έλεος!

Σοφία είπε...

Σε καταλαβαίνω, απλά αυτό που λέω είναι ότι ούτε κι εγώ μπορώ να βρω υγρό φακών επαφής (εκτός αν έχω 24ωρο σούπερ μάρκετ κοντά μου) και μεσουλίντ με τίποτα, ούτε κι αν έχω σούπερ μάρκετ. Εσύ τουλάχιστον βγαίνεις με το αυτοκίνητο, κάνεις μερικές βόλτες και βρίσκεις όχι μόνο υγρό φακών, αλλά και μεσουλίντ, και πονστάν, και αντιβίωση και ό,τι άλλο χρειαστείς. Εγώ πρέπει να περιμένω μέχρι το επόμενο πρωί να ανοίξουν τα μαγαζιά (δηλ. αν χρειαστώ φάρμακα Σάββατο βράδυ πρέπει να περιμένω μέχρι τις 12 το μεσημέρι της Κυριακής).

Για την ιστορία, το Boots ήταν (και είναι) αλυσίδα φαρμακείων που άρχισε να πουλάει άλλα είδη και όχι το αντίθετο.

Όσο για τα βενζινάδικα εδώ είναι πιο δυσεύρετα από την Ελλάδα, γιατί δεν υπάρχουν πλέον ιδιόκτητα βενζινάδικα, αλλά ανήκουν όλα σχεδόν σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ που δεν τους συμφέρει να έχουν πολλά πρατήρια. Οπότε το κάθε πρατήριο έχει χώρο για 10 αυτοκίνητα, αλλά τα πρατήρια είναι ένα εδώ και ένα στην άλλη άκρη. Και νομίζω ότι κανένα δεν λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως. Στην δε αγγλική επαρχία είναι πολύ χειρότερα τα πράγματα και για να βάλεις βενζίνη πρέπει να προγραμματίζεις λες και θα πας εκστρατεία.

ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ είπε...

Έχω δουλέψει 2 χρόνια εποχιακός στην Ολυμπιακή. Η κατάσταση που περιγράφεις μπορεί να ήταν έτσι το 80..
Σήμερα εκτός ορισμένες κατηγορίες υπαλλήλων η πλειοψηφία είναι της γενιάς των 800 ευρώ.

Μήτσος είπε...

Κακά τα ψέμματα, η Ολυμπιακή ήταν απο τις καλύτερες αεροπορικές εταιρείες ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ σε ασφάλεια και αξιοπιστία. 'Εχω κι εγώ ταξιδέψει πολλές φορές με αυτήν όταν έμενα Βέλγιο και ερχόμουν καλοκαίρια στην Ελλάδα. Αυτή η εταιρεία πήγαινε σε κάθε γωνιά του πλανήτη και την κατέστρεψαν!! Εδώ που φτάσαμε, καλά κάνουν και τη κλείνουν. 'Οπως τα λέει ο Apos, ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΟΥΝ! Και γενικά ας γίνουν όλα ιδιωτικά μιάς που στη χώρα μας, όμτι αγγίζει δημόσιο στο 90% των περιπτώσεων είναι χάλια.

MAD είπε...

@ Στην από πάνω ανάρτηση

Το Διθέσιο ήταν το 1997 νομίζω :-P

apos είπε...

έχεις δίκιο για το Διθέσιο. Το 1998, όμως, δεν έβγαλε album, οπότε με εκείνο βολευόμασταν!
νομίζω ότι και το bittersweet toy 1997 ήταν.

geokalp είπε...

τη σωστή κουβέντα την έγραψες: εμείς έχουμε και Αστυπάλαια...
οι άλλοι του Βελγίου όχι...

εκεί είναι το μεγάλο πρόβλημα και η σημαντική γεωπολιτική ιδιαιτερότητα αυτής της χώρας...