Στο φανταράκι μας

Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2009
Περίεργος μήνας ο Ιανουάριος. Πάντα θα μου θυμίζει την τυχερή εκείνη χρονιά του 1996, που ως φαντάρος (λοχίας, τρομάρα μου) στη Ρόδο σηκώθηκα εν τω μέσω της νυκτός να υπερασπιστώ τα πάτρια εδάφη των Ιμίων.
Τότε το πράγμα τελείωσε γρήγορα. Θυμάμαι που με είχε πιάσει ένα πράγμα και τραγουδούσα το τραγούδι της Βόσσου Μια μετακόμιση θα κάνω από το σπίτι το παλιό. Ουσιαστικά αυτό κάναμε εκείνο το βράδυ: Το μετακομίσαμε το στρατόπεδο και μόλις φτάσαμε στο σημείο της μετακόμισης, σφύριξε κλέφτικα το αρχηγόπουλο-Παπαφλέσσας και γυρίσαμε πίσω.
Μετά όλοι ξέρουμε πώς τελείωσε το έργο: ο Σημίτης ευχαρίστησε από το βήμα της Βουλής τους Αμερικάνοι, η Δάφνη έφτιαξε καρυδόπιττα και έπεσαν οι τίτλοι τέλους. Τhe End.
Τα ίδια βλέπω ότι γίνονται και τώρα με τους Τούρκοι, αλλά δεν ανησυχώ καθόλου. Καταρχήν έχω τον Μεϊμαράκη να ανησυχεί για μένα και νιώθω ασφάλεια. Το βλέπεις, άλλωστε, το βλέμμα το προβληματισμένο. Tι άλλο θέλεις;
Έπειτα έχω και την Ντόρα να δηλώνει με τη γνωστή ξυνίλα ότι δεν αρμόζει σε χώρα που θέλει να μπει στην ΕΕ τέτοια συμπεριφορά. Αλλά επειδή -ως γνωστόν- η Ντόρα είναι large άνθρωπος, σου λέει κιόλας ότι σε κάθε περίπτωση «εμείς στηρίζουμε την ευρωπαϊκή προοπτική της Τουρκίας».
Έχω βέβαια και τη γνωστή απορία: όταν λέει «εμείς στηρίζουμε», ποιους ακριβώς εννοεί; Την αφεντιά της, τον μπαμπά της και τον Κυριακό; Γιατί αν εξαιρέσω την παραπάνω τριπλέτα, κανένας άλλος στον κόσμο δεν ασχολείται με αυτή την «προοπτική». Ούτε καν η ίδια η Τουρκία.
Ας «στηρίζουν» λοιπόν οι άνθρωποι, καλοσύνη τους. Μόνο να προσέξουν μην πέσει κάτω και σπάσει και έχουμε τρεχάματα μετά...
Τέλος πάντων, άμα ο Μεϊμαράκης ανησυχεί και η Ντόρα στηρίζει το άτακτο παιδί που εννοεί να έχει μονίμως το χέρι στη μύτη και να βγάζει καρκαδάκια, εγώ ο άσχετος δεν έχω λόγο να ξενυχτάω άλλο.
Εντελώς πληροφοριακά, όλο αυτό το έγραψα για ένα λόγο: Να συμπαρασταθώ στον καλό μας blogger και λατρεμένο φίλο *P@n0s* που κάθεται ο μαύρος τώρα στη Ρόδο σε επιφυλακή και βαράει 12ωρα σε σκοπιές και υπηρεσίες. Ή όπως το λένε στη γλώσσα της φανταρίας: εμπλοκή.
Μικρέ και καλέ μας φίλε, κουράγιο. Εμείς, εσένα ξέρουμε εσένα στηρίζουμε.

24 έδειξαν τα νύχια τους:

Ανώνυμος είπε...

Ήρθα να κάνω ποδαρικό και να ευχηθώ στον καημένο το φανταράκι καλό κουράγιο! Αν κι εμείς (οι γυναίκες ντε!) πολλά τραγούδια λέμε έξω απ' τον χορό... Εσείς οι άντρες καταλαβαίνεστε καλύτερα!
Καλό βράδυ Apo μου!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα, καλό κουράγιο στον Panos.

Δυστυχώς, στρατός ξήρας χωρίς "εμπλοκή" δεν γίνεται.

Έχεις να θυμάσαι ιστορίες μετά βέβαια....

Ανώνυμος είπε...

Χθές πέτυχα την Ντόρα να δηλώνει στη Βουλή σε κάποια Χ χρονική στιγμή "φοβάμαι ολα αυτά που θα γίνου για μένα χωρίς εμένα" ως άλλος Παππακωνσταντίνου και να σου πω...σκιάχτηκα λίγο! Λες να ξέρει κάτι που εμείς οι κοινοί θνητοί αγνοουμε? Οσο να το πείς, έχει τα μέσα (και τα εξω από δω!)!

Ανώνυμος είπε...

Στέλνω κι εγώ τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς μου στον Πανούλη! Κουράγιο μικρέ μας φίλε... με μια ευχή του Μητσοτάκη στους Τούρκους, καθαρίσαμε!

Ανώνυμος είπε...

το μάτι το ανήσυχο το μαυρισμένο του Μαϊμουράκη με αγρίεψε και μένα.
Αυτό όμως που με αγριεύει περισσότερο είναι το σαρδόνιο γέλιο της ντόρας.Ποιός Κυριάκος;Ποιός ακατανόμαστος;Αυτή ετοιμάζει ταξίδι μοναχά γιά πάρτη της.
(Τι γίνεται καλέ, τους λοχίες στη ρόδο τους στέλνουν όλους;Και είναι και οι ροδίτες κάτι παιδιαααα,παναία μου.)
δ

Ανώνυμος είπε...

Kαλά δεν συζητάω για την εμπιστοσύνη που μου εμπνέει ο Μεϊμαράκης. Τι λες τώρα; Δηλαδή αν δεν ήταν υπουργός...εγώ προσωπικά...μην σου πω ότι τον νοίκιαζα και για προσωπικό μπράβο ένα πράγμα.

Την Ντόρα για μπράβο πάλι...δεν την λες κακή, αλλά γυναίκα πράμα τώρα (λέμε και καμιά μαλακία) μην την σέρνω στις ταλαιπώριες τη δόλια.

Όσο για το φανταράκι μας τον Panos. Κουράγιο. Θα έρθουμε και εμείς στη θέση του σε κάμποσο καιρό και θα φάμε και εμπλοκές και όπως τα λέτε τελοσπάντων.

Ανώνυμος είπε...

θα έχει πλάκα πάντως όταν η ντόρα θα φάει το χαστουκάκι της από τη Χίλαρυ...

Ανώνυμος είπε...

Κοίτα να δεις τι χάνω που μένω στο εξωτερικό!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλά αυτό με την ασφάλεια λόγω Μεϊμαράκη με τελείωσε.
Στάχτη φίλε μου στάχτη στα μάτια μας για να ξεχαστούμε από όλα τα προηγούμενα, βατοπέδια, ΕΛ.ΑΣ κλπ.κλπ.
Τώρα για τον panos εύχομαι τα καλύτερα μιας και οι πάλιουρες τα έζησαν και να θυμάται πάντα πως είναι μια μικρή παύση στην ζωή του όπου σε λίγο χρόνο θα ξαναπατήσει το play...

Ανώνυμος είπε...

Είστε μέγας απατεώνας κύριε!
Προσπαθείτε να παραπλανήσετε τους λατρεμένους σας αναγνώστες, για να τους αρέσεντε και να σας θεωρούν πιπινάκι...
Γιατί δεν τους λέτε την αλήθεια;
Φαντάρος πήγατε το 1986!
Το 1996 είχατε ήδη καμιά δεκαριά χιλιάδες ένσημα...
(παλιοπουρό)

Ανώνυμος είπε...

Η θητεία μου μού άφησε 2 κουσούρια: Απύθμενο μίσος για τους καραβανάδες και μεγάλη λύπη για τα παιδιά που υπηρετούν μακριά (γιατί υπάρχουν και τα κ.λοπαίδια, οι βυσματίες). Τέλος πάντων...

(Στα Ελληνοτουρκικά δεν ξέρω τι γίνεται - πρέπει να μπω στο in να ενημερωθώ...)

Ανώνυμος είπε...

Πάνω που σκεφτόμουν τι εμψυχωτικό μπορούμε να γράψουμε για τον P@nos που είναι εκεί κάτω, βλέπω το σχόλιο του Spy και παθαίνω σοκ (και δέος για να είμαστε εντός κλίματος).
Δηλαδή συγνώμη ο άνθρωπος που έχει δείξει αμέριστα την καλοσύνη του χαρίζοντάς σας απλόχερα τα καλά του λόγια είναι δυνατόν να ανταμείβεται με τέτοιο τρόπο? ΠΟΥΡΟ Ο APOS????
Ε όχι! εξίσταμαι! διότι ο Apos διατηρεί δροσιά και φρεσκάδα που χαρακτηρίζει τους εφήβους (άντε και τις Trident αλλά δεν είναι του θέματος). Έχει κορμοστασιά κυπαρισσιού κι ευλιγισία γαζέλας (έχω επιστρατεύσει όλες μου τις γνώσεις από την φυσική ιστορία) κι όχι απολιθωμένου μαστιχόδεντρου στη Χίο.
Apos, παιδί μου, άφες αυτοίς! ου γαρ οίδασι τι λέγουσι. (αυτό είναι έξτρα μπόνους από θρησκευτικά).

Ανώνυμος είπε...

Πουρό ο Apos; Που ακούστηκε αυτό; Μου φαίνεται κύριε Spy λυσσάξατε τώρα που θα γίνετε μπαμπάς και χάνετε μία-μία όλες τις κατακτήσεις σας, και είπατε να χτυπήσετε τον άμοιρο κύριο Apos.

Και λίγα λέει η Wilma. Καλέ εσένα σε θαυμάζω με τις γνώσεις σου. Και μετά δεν έχεις τι να γράψεις. Ορίστε ιδέες...θα μας κάνει μαθήματα! Αμάν πια!

Φτού σας κύριε Spy!

Ανώνυμος είπε...

@VK και wilma: καλά, ο spy με έβγαλε συμμαθητή της Φρειδερίκης, αλλά και εσείς; γαζέλες, νυχτερίδες, τσίχλες trident και καρχαρίες; Και ροχάλες στο τέλος;
Ασχετο: αυτός ο σκύλος στο avatar του VK είναι υπαρκτό πρόσωπο;

Ανώνυμος είπε...

Ελπίζω ο Panos να πάρει (κάποτε) καμιά έξοδο και να διαβάσει τα καλά λόγια που άφησαν όλα τα παιδάκια.

Ανώνυμος είπε...

Ma kala einai dynaton esy na tragoudouses elliniko kommati sta strata?:-) Mallon den tin paleves:-) Kalo kouragio Panouli, makari oli i mavrila kai i emploki na vriskontai sto strato kai pouthena allou sti zwi mas, opote no worries;-)
Kali ypoloipi vdomada!!!

Ανώνυμος είπε...

εγώ σε πιστεύω. σου έχω τυφλή εμπιστοσύνη! κι αν χρειαστεί είμαι σίγουρος θα προτάξεις τα στέρνο σου και πάλι.
καλό κουράγιο στον πάνο. όλοι το έχουμε περάσει. όσοι δεν είμαστε βύσματα βεβαίως βεβαίως

Ανώνυμος είπε...

Το 96 υπηρετούσε κι ο δικός μου ο esposo. Στη Σάμο. Τότε όλοι οι αξιωματικοί κρύφτηκαν και άφησαν τα 19χρονα να πάνε να παίξουν πόλεμο. Μεγάλες στιγμές!

Ανώνυμος είπε...

Ήταν υπαρκτό κουκλί. Ήταν ο σκύλος μου ο Ορφέας, ο οποίος μας άφησε χρόνους το Πάσχα που πέρασε. Δεν ήταν κούκλος; Πέστε την αλήθεια!!!! Δηλαδή απλά συμφωνείστε μαζί μου. Μου λείπει γαμώτο!!!

Ανώνυμος είπε...

bugάκο, τραγουδούσα τι να κάνω; Το είχαμε πάρει αστεία εμείς, Βλέπεις, δεν ήμασταν δημόσιοι υπάλληλοι ή βύσματα. Φαντάροι ήμασταν.
Flora μου, κάπως έτσι ήταν και στη Ρόδο την εποχή μου. Ας μην τα λέω όμως, άστο καλύτερα.
Σούπερ σκύλος ο Ορφέας. ΣΟΥΠΕΡ.
tovenito, καλά το λες. Όσοι δεν ήμασταν βύσματα καλά περάσαμε τότε. Και κάναμε και τουρ σε όλη την Ελλάδα. Ήρθα και στα μέρη σας...

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλες εποχές τα Ίμια! Γράψαμε ιστορία με χρυσά γράμματα...

Καλό κουράγιο και καλός πολίτης στο φίλο σου τον Πάνο!

Ανώνυμος είπε...

Mόνο χρυσά; Αδαμάντινα!

Ανώνυμος είπε...

γαμημένη εμπλοκή λέμε. κουράγιο και απο εδώ panouli

Ανώνυμος είπε...

Θα πάω να του συμπαρασταθώ χαχαχα

Σαν τουρίστας όμως. Δεν πιάνει, ε?

Πανούλη κράτα γερά, θα αλωνίσουμε λέμε!!!