Καλορίζικοι

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009
Δεν θα το πιστέψεις, έγινε ανασχηματισμός. Μεταξύ μας, το είχα δει χθες στα μούτρα του Καραμανλή την ώρα που παρακολουθούσε με το γνωστό βαριεστημένο ύφος την τελετή των υδάτων στη Ραφήνα με φόντο μια θεϊκή ψαροταβέρνα.
Για τους λατρεμένους bloggers που ενημερώνονται από εδώ (ύψιστη τιμή), έχουμε και λέμε:

* Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος παρέμεινε υπουργός Υγείας. Καλά να πάθει. Όταν βγαίνεις και λες: «ολοκλήρωσα το έργο μου στην Υγεία» και δεν ντρέπεσαι για αυτό, η καλύτερη τιμωρία είναι να κάτσεις εκεί να το καμαρώσεις. Και ας περάσει και μια βόλτα από το ΚΑΤ να δει θέαμα. Μια πόρτα είναι από το σπίτι του.
* Η Ντόρα πάλι υπουργός Εξωτερικών. Σούπερ. Μετά τις φάπες που έφαγε από την Κοντολίζα, θα τρώει τώρα και τις φάπες της Χίλαρι. Βέβαια εδώ που τα λέμε, σε μια χώρα με ανύπαρκτη εξωτερική πολιτική, μια αποτυχημένη δήμαρχος είναι μια χαρά για το υπουργείο. Της εύχομαι να κάνει πράξη το όνειρό της: ταξίδι στις ΗΠΑ χωρίς visa. Όχι την πιστωτική, την άλλη.
* Παρέμεινε ο Πάκης (τέως Προκόπης) Παυλόπουλος υπουργός Εσωτερικών, ενώ στη θέση του Almirante Χηνοφώτη έρχεται ο Comandante Μαρκογιαννάκης. Ξέρετε, για τη Δημόσια Τάξη. Μεγάλη επιτυχία. Να υποθέσω ότι ο νέος αρμόδιος θα αξιοποιήσει τα κονέ που έχει στην Κρήτη;
* Ο Στυλιανίδης έφυγε από το Παιδείας. Έρχεται το νέο σλόγκαν: ως υπουργός Μεταφορών θα λέει «Qatar Airways ή τάνκς».
* Ο Αρούλης έφυγε από το Τουρισμού: Αίσχος. Ντροπή. Κλαίει η Μykonos.
* Έφυγε ο Αλογοσκούφης και ήρθε ένας τύπος που κάποτε είχε πει ότι «βρήκε καφέ με 2 ευρώ». Πού βρε μανίτσα μου τον βρήκες 2 ευρώ να πάμε και εμείς; Στην Αγία Όλγα; Δεν πιάνεται, αγάπη μου, εκεί. Ξέχασες ότι έχουν διευθυντή του Νοσοκομείου τον Ανευλαβή;
* Ο Χατζηγάκης πήγε να γίνει υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης. Ρε τι πάθαμε. Τώρα θα ξεκινήσουν καινούργιες θεωρίες περί «ωριμότητας της ελληνικής κοινωνίας»...
* Η Φάνη ακλόνητη. Θα μου πείτε, εδώ πέρασε ασφαλιστικό και δεν άνοιξε μύτη. Ασχετο: Ξέρατε εσείς ότι υφυπουργίνα είναι μια Καλατζάκου; Σήμερα την άκουσα επειδή δεν άλλαξε.
* Διπλό χτύπημα για τον Μητσοτάκη: Ο Κυριάκος έμεινε με τα τηλεφωνικά κέντρα της Siemens στο χέρι και ο Σαμαράς έγινε υπουργός Πολιτισμού. Την ίδια ώρα, η Moet Chandon ρέει άφθονη στην οικία της οικογένειας Βαρβιτσιώτη. Ο υιός έγινε υφυπουργός. Μην με ρωτήσετε τι, δεν έχει άλλωστε σημασία.
* Κρίμα κρίμα για τον Μαργαρίτη Τζίμα. Αλλά τι να περιμένεις από το ανάλγητο κράτος των Αθηνών. Για όποιον δεν το γνώριζε, ήταν υπουργός Μακεδονίας-Θράκης. Αν κάποιος ξέρει τι ακριβώς κάνει το υπουργείο, ας με ενημερώσει.
* Καλά για τον Λιάπη δεν το συζητώ. Ο άνθρωπος είναι ο καλύτερος του χωριού. Αλλωστε, η πολιτική για τον ίδιο είναι κάτι σαν το Allοu Fun Park: πρώτα πάμε βόλτες με τρενάκια και προαστιακούς, μετά παίρνουμε σβάρνα τα Μουσεία και στο τέλος γυρνάμε σπίτι να διηγηθούμε τις ιστορίες μας και να βάλουμε τις φωτό στο flickr.
* Ασχετο 1: Εκείνο το υπουργείο Περιβάλλοντος, τι έγινε; Δεν βρέθηκε κτίριο, δεν βρέθηκε καρέκλα, δεν βρέθηκε εθελοντής ή και τα τρία μαζί;
* Ασχετο 2: ο Τατούλης θα κάνει σχόλιο για όλα αυτά; Τι ώρα;

41 έδειξαν τα νύχια τους:

Ανώνυμος είπε...

Hello με πολλές ευχές!
Στο θέμα μας... έχεις το τηλέφωνο της ψαροταβέρνας? είναι πιο ενδιαφέρον από τον ανασχηματισμό.

Ανώνυμος είπε...

Thamno μου, το τηλέφωνο δεν το έχω. Είναι φάτσα στο λιμάνι λίγο πανοραμικά. Και οικογενειακή ε;

Ανώνυμος είπε...

Τι είναι ο ανασχηματισμός;

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως στεναχωρήθηκα πολύ για τον Άρη. Από το τουρισμό στο παιδείας για κάθε άλλον θα ήταν αναβάθμιση. Για τον συγκεκριμένο είναι σίγουρα υποβάθμιση. Αν και παίζει να δούμε σύντομα πανεπιστημιακό τμήμα στη Μύκονο!

Κύριε Spy, ανασχηματισμός είναι...αλήθεια κύριε ιδιοκτήτη του blog, μετασχηματισμός τι είναι;

Ανώνυμος είπε...

ευχές για σένα και την οικογένεια σου!
δεύτερον.. είναι δυνατόν; κάπου άκουσα πως ο σπηλιοτόπουλος θα αναλάβει το υπουργείο παιδείας! συγνώμη; καμμία σχέση σαν να λέμε..
κάντε κάτι καλέ..

Ανώνυμος είπε...

My God...ακόμα δεν άλλαξε η χρονιά και ξεκίνησε με -α στερητικό! Τι θα μας βρεί στην πορεία είναι α-πορίας άξιο! Τις καλύτερες ευχές μου για μια υπέροχη χρονιά ούτως ή άλλως chocolate friend!

Ανώνυμος είπε...

spy, ανασχηματισμός είναι αυτό που έχει στη φωτό ο Felipe Tercero, χωρίς το σεντόνι.
kat, άκουσες πολύ καλά. Αρούλης Παιδείας. Αίσχος, το ξαναλέω.
one happy, καλώς όρισες. Αστα έχουμε ακόμα να δούμε... chocolate friend... πολύ μου άρεσε... στη σιλουέτα μου δεν αρέσει τελευταία...

Ανώνυμος είπε...

Αχ πάλι καλά...για μια στιγμή φοβήθηκα μην ξαναέγινε ο Αβραμόπουλος δήμαρχος...!
Τώρα που έφυγε ο Αλογοσκούφης ...ποιός θα γρατζουνάει τόσο γλυκά την κιθαρούλα του; Δεν πιστεύω ο καινούριος να μην παίζει ένα όργανο... αν κι εδώ που τα λέμε.. όλοι από κάτι παίζουν!
Αυτός ο ανασχηματισμός είναι σα να φορέσαμε το βρακί μας ανάποδα... δεν θα προχωρήσω σε ανατριχιαστικές λεπτομέριες.

Υ.Γ. Εγώ δεν ξέρω αν είμαι από τους λατρεμένους, πάντως αποφάσισα να ενημερώνομαι αποκλειστικά από εδώ μέσα ... με τέτοιο χιούμορ δεν σου χαλάει ποτέ η διάθεση απ' τα κακά μαντάτα!

Ανώνυμος είπε...

Αν διάβαζα εφημερίδες, θα σταματούσα και θα διάβαζα μόνο εσένα!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ μου καλώς σας βρίσκω, αν και ελαφρώς δηλητηριώδη ...επίσης σας βρίσκω.
Σεβασμός στις αυτοκτονίες.
Δικές μας, δικές τους, όλων μας; Ποιος ξέρει πια;
Πάντως για κραταία Δεξια, το ένστικτο αυτοσυντηρησης εντυπωσιακά μηδαμινό.
Αλλά και το δικό μας, επίσης.
Σας μπέρδεψε το "μας"; Των Πολιτών εννοώ.
Σας μπερδεψε το "Πολιτών";
Σας καταλαβαίνω.

Ανώνυμος είπε...

Ναι έγινε και αυτός μαζί με όλα τα άλλα..

Ανώνυμος είπε...

Μανιταράκι, εγώ θα ενημερώνω και εσύ θα φτιάχνεις τις πιπεριές, deal? Και μην κάνεις νάζια! Είσαι λατρεμένη.
Σοφία μου, είσαι το ξέρεις ότι είσαι λατρεμένη, το έχω γράψει τόσες φορές που κοντεύω να παρεξηγηθώ.
Ηφαιστίωνα, τι άλλο έγινε;
enfant gatee, bienvenue! Νομίζω ότι δεν με μπερδεύει τίποτα πλέον. Ακόμα και το δηλητήριο που λέτε ότι διαθέτω, φοβάμαι ότι δεν είναι αρκετό. Σίγουρα όχι για αυτούς.
Καλώς σας βρήκα, θα περνώ από το «καρτιέ» σας ...

Ανώνυμος είπε...

Γιατί συζητάμε για τον Μανωλιό; Απλά έβαλε τα ρούχα του αλλιώς...
Καλό βράδυ Apo μου!

Ανώνυμος είπε...

Μαζί με τους σκοτωμούς και όλες τις φασαρίες εννοώ..

Ανώνυμος είπε...

LOL! Για τον τρόπο που σχολιάζεις την κατάσταση, τον οποίο βρίσκω άκρως απολαυστικό, αλλά κυρίως για τα χάλια τους. Γελάω γιατί δεν ξέρω τι άλλο να κάνω, δηλαδή.

Ανώνυμος είπε...

πάντως αν δεν με απατά η μνήμη μου καφέ βρίσκεις και κάτω από δύο ευρώ στα κυλικεία των κατά τόπους σχολών. αμέ

Ανώνυμος είπε...

Το Τζίμα δεν τον αντέχω... Δεν ξέρω τι κάνει αυτό το υπουργείο, αλλά ο Τζίμας όποτε έβγαινε στα κανάλια κατηγορούσε ακόμα το Πασοκ. Αμάν, μανούλα μου, άλλαξε τροπάρι! Η Φάνη στη θέση της. Σε ένα πόστο νευραλγικό... Please show mercy!!

Ανώνυμος είπε...

The feeling is mutual ;-)

Ανώνυμος είπε...

ax βαριέμαι να κράξω κι εδώ τον νέο ανασχηματισμό...

Απλά να θέσω το εξής ερώτημα. Τώρα που ο Μισέλ δεν είναι πολιτικός προϊστάμενος της Λυρικής, θα τον βλέπουμε σε καμιά παράσταση?

Ανώνυμος είπε...

Επειδή εγώ δεν διαβάζω εφημερίδες ούτε παρακολουθώ δελτία στην τηλεόραση, ενημερώθηκα πλήρως από το μπλογκάκι σου :-)
Χαίρομαι που η πιο αποτυχημένη κυβέρνηση της νεοελληνικής ιστορίας θα συνεχίσει ακάθεκτη το καταστροφικό της έργο. Ζωή σε λόγου μας

Ανώνυμος είπε...

Φίλοι,σύντροφοι και συντρόφισσες,αντιεξουσιαστές φίλοι Μυκονιάτες ,straight,gay ελάτε όλοι μαζί να διαδηλώσουμε για την Σαλώμη .Άλλαξε θέση ο Χοντρός στον Αρούλη!

Ανώνυμος είπε...

Λυπάμαι πολύ που δεν υπουργοποιήθηκε η Μπεζαντάκου. Ηταν η μοναδική ευκαιρία του κυβερνητικού τσίρκου Μεντράνο να ανεβάσει το επίπεδο!!!
(για την ενημέρωσή μου ψηφίζω κι εγώ αβάδιστα apos!) come se dice αβάδιστα en espanol???

Ανώνυμος είπε...

Δεν μπορώ να σχολιάσω, είμαι να πεθάνω που έφυγε ο Αλογοσκούφης.
Καλή Χρονιάαααααα!

Ανώνυμος είπε...

Κι εγω ακομα δεν μπορω να πιστεψω το κακο που μας βρηκε και δεν θαχουμε πια Μισελ στη κυβερνηση, με χαπια ειμαι.

Μια ασχετη ερωτηση, σ' αρεσει το ραγκμπυ?

Ανώνυμος είπε...

1.Στη σχολή μου δηλώνω περήφανα ότι ο καφές έχει ένα ευρώ και η πιθανότητα να σε πιάσει κόψιμο μετά από 10' είναι 1 (τι στο καλό το σπουδάζουμε το μαθηματικό τόσα χρόνια...)
2.Ελπίζω να μην υπονοείτε τίποτα για τον ανδρισμό του Άρη, είμαι έτοιμη να ανοίξω το διάλογο μαζί του για την παιδεία (ε όσο να πεις είναι ωραίο γκομενάκι)...
3.Για αιτήσεις για εγγραφή στο φαν κλαμπ του apos, αποταθείτε σε μένα, είμαι η πρόεδρος.

Ανώνυμος είπε...

Γλυκιά μου Ανέφελη, όλοι γελάμε. Το θέμα είναι πότε θα αρχίσουμε να κλαίμε...
tovenito, δηλαδή να πάρω σβάρνα τα κυλικεία των Σχολών για να σωθώ; Παίρνω το τρένο και έρχομαι σε σένα καταρχήν.
Uncle, αυτός ο Τζίμας είχες καταλάβει ποτέ τι έκανε; Μήπως τελικά αυτή ήταν η δουλειά του;
mahlerako, o Λιάπης είναι αυτό που λέμε «φίλος της πολιτικής». Τώρα θα τον βλέπεις παντού. Και στον ύπνο σου.

Ανώνυμος είπε...

ethan, ζωή σε μας indeed. Στα 40 ελπίζω να είναι καλό το παξιμάδι, γιατί είμαι και φαν.
tantoguanto, RESPECT στον Αρη γιατί έχει φαν κλαμπ.
pastaflora μου, συμφωνώ για το Στελλάκι. Κρίμα και είχε δώσει αγώνα για το μαγικό 151 στη Βουλή. En cuanto al αβάδιστα, ni puta idea, che! Hasta llegue a preguntar a un amigo en Argentina, pero me costo media hora explicarselo. Asi q lo deje por olvidado...

Ανώνυμος είπε...

WILMAAAAA ΠΟΎ ΉΣΑΝΤΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ???? τόσο πολύ σου κόστισε ο Αλογοσκούφης; Γιατίιι;
Αδαμαντία μου, te doy la bienvenida. Μην ανησυχείς για τον Λιάπη. Τον καμάρωσες σήμερα; Ο άνθρωπος είναι υπεράνω. Όσο για το ράγκμπι, περίεργη ερώτηση: μόνο η ομάδα της Αργεντινής μου αρέσει. Los Pumas!!!

Ανώνυμος είπε...

Madame Bovary, με τιμάτε. Τι κλαμπ όμως να έχω; Ως ψώνιο;

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα,μήπως περιμέναμε κάτι καλύτερο? Η μ.. sory η βλακεία πάει σύννεφο!!!!

Ανώνυμος είπε...

Nα 'μαι και εγώ. Λοιπόν, περιττό να σου πω, ότι όντως έμαθα από εσένα ότι έγινε ανασχηματισμός. Απλά τώρα βρήκα ευκαιρία να αφήσω σχόλιο. Χαχαχαχαχα!!!

Μεταξύ μας δεν έγινε και κάτι τραγικό. Τα ίδια σκατά...αααα συγνώμη...τα ίδια χάλια (δεν μπορώ καλύτερα να εκφραστώ) θα έχουμε. Βέβαια περιμένω να τους δω και αυτούς. Μην είμαι και κακός πριν τους τεστάρω τους ανθρώπους. Καλά...λέμε και καμιά μαλακία για να περάσει η ώρα.

Το πόσο πάντως στεναχωρήθηκα και εγώ με τον Αλογογκούφη δεν λέγεται! Μια με τον Τεό παλιότερα και μία με αυτόν τώρα. Αλήθεια η γυναίκα του δεν είναι και αυτή άνεργη σαν την Μάρα για να το έχω κρίμα στο λαιμό μου που τον καταραζόμουν; Νομίζω πως όχι! Ουφ ησύχασα ο άνθρωπος!

Ανώνυμος είπε...

Συγχώρεσε μου την αυτοδιαφήμιση αλλά για την ιέρεια Σοφία Καλατζάκου μπορείς να κοιτάξεις και εδώ Είναι σπάνια περίπτωση ατόμου.

Έξοχες οι παρατηρήσεις σου περί του ανασχηματισμού. Θα γελάσει κάθε πικραμένος.
Έχω αρχίσει να συμπαθώ το χιούμορ που φαίνεται να έχει ο καταλληλότερος.

Τη καλημέρα μου apos

Ανώνυμος είπε...

Anna, καλύτερα δεν γίνεται, καθότι δεν υπάρχει πάγκος.
VK, η σύζυγος δεν είναι άνεργη νομίζω. Γενικά με τον Αλογοσκούφη έχω την απορία που έχω και με κάθε άνθρωπο που μπορεί να κάνει μια σπουδαία ακαδημαϊκή καριέρα (κυρίως στο εξωτερικό) και έρχεται να μπλέξει με την καφρίλα της ελληνικής πολιτικής.
John B, πολύ γέλασα με το post. Kαλά, δεν είχα αμφιβολία για το χιούμορ σου...

Ανώνυμος είπε...

Λες ο Άρης στο Παιδείας να μην είναι καλός;;; Μήπως οι άλλοι ήταν καλύτεροι;;;; Οπως λέει κι ενας φίλος μου,το πολύ πολύ να καθιερώσει υποχρεωτικές πενθήμερες της Γ' Λυκείου στη Μύκονο!!! Δεν περιμένω κατι από τον Αρη κι ελπίζω να διαψευστώ.

Ανώνυμος είπε...

Δάσκαλε, εσύ έχεις και ένα λόγο παραπάνω να έχεις άποψη. Προσωπικά πιστεύω ότι το Παιδείας είναι εύκολο υπουργείο. Αρκεί να κλείσεις τα αφτιά σου, να πάψεις να υπολογίζεις το πολιτικό κόστος και να ασχοληθείς αποκλειστικά και μόνο με το Δημόσιο Σχολείο και Πανεπιστήμιο.

Ανώνυμος είπε...

Hola, με το perdon παλι για το ασχετο του θεματος αλλα αν θες να παιξεις υπαρχει μια ομαδα ραγκμπυ στην αθηνα που λεγεται attica springboks κι εχει παικτες απο πολλες εθνικοτητες που ζουν στη ελλαδα και ψαχνουν παικτες!
www.springboks.gr
Un abrazo

Ανώνυμος είπε...

καλή χρονιά
και ο σώζων εαυτόν σωθήτω.
Εκεί που είπαμε με το ανακάτεμα πως δεν εχει χειρότερο, μας ήρθε και το ντελίριουμ τρέμενς.
Ο Καραμανλής λέει, θα αναλάβει το υπουργείο οικονομίας.
δ

Ανώνυμος είπε...

έλα

Ανώνυμος είπε...

χαχαχα Ούτε μια καλή κουβέντα! χαχαχα Πάντως εμένα αυτό το αντι-κάτι δε μου αρέσει σα φιλοσοφία. Θ απροτιμούσα να έλεγες ποιον θα ήθελες και πού. Είμαι σίγουρος ότι θα έλεγες ότι κανένας δεν υπάρχει στο πολιτικό σκηνικό κτλ. Απαξίωση δλδ και φιλοσοφία αντι-κάτι. Θα γούσταρα να δω επιτέλους σε κάποιο blog μια φιλοσοφία "κάτι". Φτάνει πια με το αντι-κάτι! Δε συμφωνείς?

Ανώνυμος είπε...

mad mi amor, δεν ξέρω τι είναι πιο κακό: εμείς που είμαστε μονίμως αντί ή αυτοί που είναι τόσο ερασιτέχνες;
adamantia, ευχαριστώ για το link, υπάρχει ενδιαφερόμενος.
demetrat, στην οικονομία υπάρχουν τρεις. φαντάσου...
tovenito, vengo pa' aprenderte el idioma.

Ανώνυμος είπε...

βασικά, για το υπουργείο περιβάλλοντος, δεν βρέθηκε περιβάλλον.