Post it

Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2009
Βρε βρε, καλώς τον. Για πέρασε μέσα... Μισό λεπτό μόνο να δω αν έφυγε ο άλλος και αν πήρε μαζί του τα Post it. Εκείνα τα μικρά κίτρινα χαρτάκια που σημειώνουμε και κρεμάμε.
Το κάνω κάθε χρόνο, ξέρεις. Φτιάχνω τις λίστες μου: ταξίδια, πρόσωπα, καταστάσεις, προσδοκίες. Και πάντα αφήνω και κανά δυο κενά Post it: για όσα θα έρθουν ευχάριστα ή δυσάρεστα να με ταρακουνήσουν.
Και μετά τσεκάρω. Σβήνω ή διαγράφω. Τραβάω τις γραμμές, γελώντας πικρά ή γλυκά.
Για κάτσε λοιπόν να δω αν τα πήρε όλα μαζί του... Εντάξει, τα πήρε. Και ήταν όλα τσεκαρισμένα...
Για πέρασε μέσα και ρίξε μια ματιά. Εδώ τα έχω τα νέα Post it. Τα συμπληρωμένα, αλλά και τα κενά. Κυρίως τα κενά. Αυτά που περιμένουν να γεμίσουν. Να τσεκαριστούν, να σβήσουν. Να διαγραφούν. Να με ταρακουνήσουν...
Σου υπόσχομαι ότι εδώ μαζί μου δεν θα πλήξεις. Οι επόμενες 365 μέρες της ζωής σου θα έχουν τα πάντα.
Μαζί θα μοιραστούμε τα πάντα. Και, ξέρεις, είμαστε πολλοί. Και όλοι συνένοχοι. Θα δεις...
Εδώ τα έχω. Τα Post it.
Ξεκινάμε...

19 έδειξαν τα νύχια τους:

Ανώνυμος είπε...

Kαλή χρονιά και εύχομαι να τα τσεκάρεις όλα τα σημειωμένα!!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια καλά Αργεντίνε!!!Σβήστα όλα και πάμε πάλι από την αρχή.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!
Άσε τα ποστ ιτ...φέρνω το 50φυλλο τετράδιο, αυτό που μου ξέμεινε απο την αποτυχημένη μου απόπειρα να ξαναρχίσω τα γαλλικά!

Σε φιλώ σταυρωτά και σβουριχτά και εύχομαι οι σημειώσεις σου να πραγματοποιηθούν όλεεεεες!!!

Ανώνυμος είπε...

καλή τρελή χρονιά σου εύχομαι μικρούλη!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή Χρονιά apos!

Τσεκαρισμένα όλα ε? μια χαρά σε βρίσκω.
Τα δικά μου είχαν.... εκπτώσεις :)

Θα βελτιωθώ που θα πάει.

Ανώνυμος είπε...

Και εγώ μια χαρά σε βρίσκω...
Να τσεκάρεις και όλα τα φετινά +3 ή 4 παραπάνω, όλα με ευχάριστα πράγματα!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια ΚΑΛΑ!!!Το μικρούλη δε ξέρω αν έιναι λόγο ηλικίας αλλά σου έυχομαι να περνάς καλά,με η χωρίς τσεκάρισμα.

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά τρελό Αργεντίνε apos.
Υγεία, αγάπη και με υγιείς ενεργούς σκεπτόμενους πολίτες.

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη, αλλά βρήκατε post-it με 365 φύλλα; Εγώ έφαγα όλον τον κόσμο (και μια βαρυστομαχιά την έχω εδώ που τα λέμε) και βρήκα μόνο των 100.

(Ε, όποιος έχει βύσμα φαίνεται...!)

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι να τσεκάρεις όλα τα ποστάκια σου -κι εμείς τα δικά μας. Και μακάρι τα κενά να γεμίσουν με όλα εκείνα που δεν τολμάμε ακόμα και στον εαυτό μας να πούμε. Και στο τέλος της χρονιάς να τα τσεκάρουμε κι αυτά...

Ανώνυμος είπε...

Καλή αρχή, λοιπόν, τρελέ μου Αργεντίνε φίλε. Έχεις Post-it να γεμίσεις.

Βρε Spy...βρε Spy...θα πάρεις 4 πακέτα των 100, θα πετάξεις τα 35, θα κόψεις την τελευταία σελίδα - ναι εκείνη την τσιρλί - και τα κολλάς μετά. Μην ξεχάσεις να κρατήσεις την τσιρλί τελευταία σελίδα του ενός πακετακίου για να μην κολλάει όλο όπου να 'ναι...!!!! Χαχαχαχαχα!!!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά και καλά σου εύχομαι apos. Προσωπικά χαίρομαι που έφυγε το μίζερο 2008. Αν και φοβάμαι ότι τα χειρότερα δεν τα έχουμε δει κρατάω θετική διάθεση.
Τη χρονιά που πέρασε προσωπικά μου συνέβησαν υπέροχα πράματα αλλά μου έμεινε μια πίκρα. Και δεν θεωρούμε αχάριστος.

Να ναι καλά μαζί με σένα και όλοι όσοι αγαπάς.

Ανώνυμος είπε...

An kai tis eipame tis eyxes, tha sou eyxithw gia mia akomi fora kali xronia kai ta kalytera! Elpidoforo kai me thetiki skepsi to post, kali arxi, elpizw kai se akoma kalyteri synexeia, ki otan tsekareis ola ayta pou exeis grapsei sto post it, zwgrafise ki ena xamogelaki apo katw:-)
Kisses

Ανώνυμος είπε...

Feliz ano nuevo, che! Με πολλα post-it!!! Να εισαι καλα και να σε δεις οπως επιθυμεις την καινουργια χρονια! :)

Ανώνυμος είπε...

Άκόμα δεν μπήκε η χρονιά κι εσύ άρχισες τις λίστες? Χρόνια πολλά. Χαρούμενο να είναι το 2009!

Ανώνυμος είπε...

Άπος μου, σε πεθύμησα! Καλή, καλή, καλή, τσαχπίνικη και δημιουργική χρονιά. Και του χρόνου σπίτια μας (ο καθένας όπου νομίζει)!!!

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ πολύ παιδάκια για τις ευχές σας.
Και επειδή εδώ είμαστε όλοι συνένοχοι, ούτε εσείς θα γλιτώσετε από τα καλά που ευχηθήκατε!!!

Ανώνυμος είπε...

Ελπίζω το 2009 να εχεις πολλά όμορφα και θετικά "ταρακουνήματα"!!!

Ανώνυμος είπε...

loipon, den antexw tha se brisw. mou espases ta neura me auto to post, agxwthika, panikoblithika leme.

ma post-it? krisi me pianei krisi [ilikias]

den ftais esu, kane oti (den) uparxw. basika, mou ti spaei giati egw ta post-it tha ta exana sto mina panw / sixtir / ouf.

sorry gia ta greeklish alla 6.10 to prwi, kuriaki molis ekleisa laptop apofasisa na pathw leksiki gastrenteritida apo mobile device - ouaou -

kai eis alla me ugeia